Måndag.

Sov hos Johanna och Palle igår. Och det ska jag även göra i natt. :)
Vaknade av att Linus skickade ett sms till mig kl6 i morse? Vad hände där riktigt?
För övrigt så har jag hunnit med att fara en sväng till Moskosel med min far i dag. Träffade Syrran och hennes kille, mamma,Sussi och Fluff och hör och häpna, farmor. Nog för att jag har lite små dåligt samvete för att jag bara var in i typ 2min både till mamma och farmor men jag hade tänkt fara förbi dit på söndag då jag ändå ska till Moskosel. Om det nu blir så annars får nog kanske dom komma till Arvids. :)

Helgen blir som följande:
Vi startar helgen tidigt genom att bada, basta och ta oss en cider eller många, redan torsdag på lodgen.
Fredagen är ännu oplanerad men något äventyr blir det säkert.
Lördagen befinner vi oss med stor säkerhet i Piteå, där vi ska enbart supa skallen av oss hela högen.
Söndagen ska jag vara bakis och deppad för att jag nu fyller mina sura 20år. Ni kan ju få sörja med mig om ni har tur.

Nu blir det sängen! Om jag inte få för mig att se klart hockeyn.. Helvete vilken smäll lillkillen fick alltså. Rakt i läppen. AJ!!

Det står för tillfället 2-2 för ni som vill veta.. :)
Sov gott ni som ska sova!
Hejs!

Allmänt | |
Upp