Fredag.

Av någon anledning så vaknade jag och Linus i morse typ kl 6, helt klarvakna (?) Men då gick jag ner och rökte och sen blev jag så där super trött att man tror typ att man ska somna där man står så jag gick upp igen och somnade på stört.
Nu har jag piggnat till igen så nu ska jag och mamma snart upp till stallet.

I kväll blir det som sagt kräftor hos Johanna med damerna och jag ser helt ärligt väldigt mycket fram emot det. Det kan behövas.
Sen eftersom Sandra bad så snällt så lutar det mot utgång på Lördag. :) Men det kan också behövas! Hihi:p
Nu ska jag gå och väcka Linus, sen stallet och sen Arvids.

Sandra- Ja jag tror jag ska vara med. För det var svin längesen jagdrack nu:)
Emma- Vi får helt enkelt ta igen det. Du kan ju försöka komma hit snart eller så kommer jag till Umeå? :)

Vi ses när vi ses;)
Allmänt | |
Upp