Jag längtar!

I dag ska min mor klippa mig och även färga om mitt hår:) Sen ska jag färga hennes och göra några slingor. :)
Det ska bli spännande att se hur det blir:)

Linus kommer även hit i dag. Jag längtar som tusan! Jag har så dåligt samvete för att jag var så tjurig mot honom i går
så i dag ska jag vara extra snäll:)
 
I morgon blir det en liten kräft fest hos Johanna. Det blir jag, Sussi, Johanna, Sandra och Helen:) Det blir nog att ta sig ett vinglas kanske:p Jag tror det kan bli ganska kul. Det var dock svin synd att Emma inte kunde vara med:( Meen vi får väl hitta på något nästa gång du kommer i stället.

Lördagen har jag som inte bestämt mig för än. Antingen blir det att fara hem till Moskosel igen eller så blir det attfara till Ida med Sandra och Johanna. Jag tror då att Sandra skulle med om jag nu inte har missuppfattat allt:) (Inte ovanligt) Hihi..

NINA, Jag lovar att jag ska komma till arvids snart så att vi kan hitta på något:) Och jag hoppas det blir snart. För det känns lite som att det var en evighet sen vi satt och surrade. Och det skulle vara ännu trevligare om Matilda också kunde vara med. Det lutar nog åt att vi måste ta en helg då vi sitter och smygsuper och snackar skit. För det är ju det vi gör bäst. Eftersom det är i stort sett det enda vi gör när vi är med varandra. Hahahahaha!:D

Nu måste jag sluta svamla för vi ska upp till stallet nu och släppa ut hästarna.
Hej så länge.
Allmänt | |
#1 - - Emma:

Jaa, det känns inte alls kul ju! :(

Men jag hoppas ni får en toppenkväll i alla fall!

#2 - - sandra:

Klart du ska va me på lördag oxå! :)

#3 - - matilda:

de låter toppen, och nu är de bara 2 veckor kvar tills vi alla kan gå ut på krogen ;)

Upp