Gott nytt år då!

Jag vill börja med att säga till Nina att jag saknar dig med. Det gör lite små onte att vi ska vara ifrån varandra i kväll. Speciellt då jag vet hur jobbigt du har det just för stunden, med tanke på att några inte förstår... jajja, jag ska inte säga för mkt för då blir det bara ett jävla liv.

För övrigt vill jag bara säga att efter detta händelserika år så är jag hemskt glad att ett nytt väntar runt hörnet.
En nystart tror jag skulle sitta helt rätt för många av oss och vi får alla hoppas att dom som inte fattar bättre än dom visat det här året, kanske får en extra hjärncell eller två nästa år.

Och till F, du ska ge fan i att skicka sms vid 4. För då vaknar jag och kan sen inte somna om igen! :)

Tack till Linus som gav mig det avslut jag hade hoppats på. Nej vi är inte tsm och kommer nog inte att bli det heller på ett långt tag! Så ni som nu har funderat och pratat om det fick nu äntligen ett svar som ni kanske kan nöja er med.

Nu gnäller hundbebisen så nu måste jag kila!

GOTT NYTT ÅR!!!
Allmänt | |
#1 - - matilda:

Får se om vi kommer till din by men om vi gör de så gör jag de ;)

Upp