Torsdag.

Igår for jag och Lillan till Glommers. Vi var ute på spökjakt och smarta som vi var lämnade vi telefonerna hemma. Så efter ett bra tag kom vi på att smartast vore ju att hämta dom om det skulle barka så detta vi gjorde. Sen ut en sväng till och sen hem för att sova. Jag small typ på en gång. :) Tydligen så hade jag skrikit KONA, i sömnen. :) haha..

I veckan har jag i stort sett bara vart med Linus. Vi har typ bara sett film och mysit. Det har vart trevligt. Förvirrad!

I Helgen blire då bara att ta det lugnt skulle jag tro. Festligheterna får vänta tills den 7e :) då det är toxic. Jag gissar att Emil och Johanna kommer att äga dansgolvet, med tanke på vilka som ska dit:) Haha.. För övrigt så tror jag att det kommer att bli en galen kväll om jag har Lillan och Rebecca vid min sida. Och Linnea så klart:)
Just det, Linnea kommer nog kanske Fredag eller Lördag. Jag har inte riktigt funderat ut vart jag ska vara men det lutar nog mot Glommers eftersom Lillan är i mest behov av mig;) haha.. Linnea och Marcus lär väl slagga hos mig, men det har jag inget emot. Bara ni byter sänkläder sen! ;)

Nu ska jag gå och surra lite med Lillan!
Tack för mig! Hejs!        
                                                                                                                       Minns i kväll, för det är början på förevigt;)
Allmänt | |
Upp