Tisdag.

I dag har jag inte gjort så mkt. Sussi däremot har i stort sett städat hela huset och diskat. Känner mig små lat faktiskt:)
Följde mamma och körde häste. Det gick bra. Och fort. :) Man blir väldigt grusig men det gör inget.

I helgen blir det kanske Brännberg. Jag hoppas vi ska till Linus stuga i storträsk och fiska och mysa för han ville inte till Umeå (kors i taket! :) Utan han ville vara med mig och bara ta det lugnt:)
Han har blivit så snäll och gullig nu för tiden så jag är så gald:)

För övrigt har jag som inte så mkt mer att säga. Eller ja, jag tycker att Nina gör helt rätt! Och hon förtjänar en stor applåd!

Nu ska jag göra manikyr på mor min och se då syster yster spelar tv spel:)
Vi hörs! Hejs!
Allmänt | |
#1 - - Nina:

Ååh, tack för applåden ;) Men jag måste bara få fråga vad ja gör rätt i?! :$ hihi

Upp