Längtar som en galning!

I morgon är ju verkligen en topp dag. Det är premiär för The hills samt för Greys anatomy.
Fast egentligen så går The hills av stapeln redan i natt men då lär jag ju sova så då blir det att se det i morgon.

Till helgen så ska jag nog vara i Moskosel. Jag hoppas att Linus också har tänkt vara här.
Det känns som surt för jag hade verkligen velat fara ut i helgen men det känns inte direkt aktuellt längre...

Även om jag skrev i bloggen igår så känns det som att det var typ ett år sedan av någon konstig anledning?
Egenligen tror jag att det är bra att man bloggar av sig lite skit. Och om jag utgår från mig själv så skulle jag nog behöva blogga fler än en gång om dagen just för att jag har så mycket som snurrar runt i mitt huvud. Av någon anledning tror jag inte att jag är ensam om just den saken.

Nu ska jag och mor min gå och ta en rök. Så vi får höras då vi hörs!

Heeeeeeeeeej!
Allmänt | |
#1 - - matilda:

Men jag vill int vara med barn, dom är så jävla jobbiga ;p haha

Upp