Halsen.

Vad tusan hände med min hals egentligen? Den var helt okej igår på dagen, men efter jobbet gav den upp och nästan helt och började göra ont. Det är jätte jobbigt att äta för det går nästan inte att svälja. Och nu rinner det snor också, ur näsan alltså. Trevligt!

Just nu sitter jag hos Johanna och ser på då hon städar. Försöker även samtidigt få en viss Linnea Lindgren att vilja hitta på något roligt:)
I morgon åker jag nog iväg till Luleå med Frans och Matilda. Hon ska ju snöra in tandställningen och förhoppningsvis går vi en sväng på stan också:) Och sen på lördag åker jag och Linus (och kanske Frans och Matilda) iväg till någon annan stad för Linus ska köpa en tv och en ny dator... Tror jag att det var... Och på tal om Linus, han har gömt min laddare och jag har snart slut srtöm i luren, så hur ska detta gå?!

Helgen då. Haha, ja vad ska man säga om den? Jag hade jätte trevligt. Nästan hela kvällen iaf.
Jag måste då säga, hatten av till Johanna Roos som kom och pratade med mig. Det hade jag inte väntat mig men.. Det känns då skönt att kunna vara på samma ställe utan att det ska bli en massa drama...
Mer än så här ska jag nog inte skriva, för då får man ju ändå bara höra det sen.

Nu ska jag gå och se på kisse bebisarna som ligger så snällt och sover i deras rum. Ha det så bra!
Allmänt | |
Upp