Ett nytt år

Ska infiras ikväll. Hur jag ska fira är inte riktigt bestämt ännu, men något blir det nog.

Nu är jag då klar med teckan lägenheten. Den är helt utskurad nu och det känns helt ärligt lite små konstigt.
Just det där att inte kunna tvär kuta upp dit och gå på toan då man är ute och festar eller att bara springa tvärs över gatan då man är bakis och hungrig, det kommer jag (och mkt mer än det) att sakna.. Men nu har jag en ny lägenhet och det känns bra. Som att börja ett nytt kapitel i en bra bok, så känns det. Lite spännande sådär.. Linus har varit jätte snäll och hjälpt mig sätta upp några hyllor och tavlor. Så tack till dig!

För tillfället befinner jag mig i moskosel hos min mor och väntar på att min syster ska laga mig en tre rätters middag. Det ska bli gott. Sen kankse (LÄS KANSKE) ska jag bege mig till arvids. Men innan det kanske jag ska tvär titta förbi hos krille, dom skulle bada badtunna så jag ska nog hinna svänga förbi där och säga hej.

Nu ska jag ta och hoppa i duschen.
Gott nytt år!
Allmänt | |
Upp