Typiskt!

Det är så typiskt att det ska regna enda dagen som jag är ledig.
Matilda började jobba på lappis i går. Det är kul att jag får spendera lite mer tid med henne:) Och det blir ju som två flugor i en smäll, att jobba och samtidigt umgås med en vän.
Nu framöver ska jag jobba varje helg. Det är då tänkt så i varje fall. Så nu behöver inte min bror vara orolig att jag ska se då han gör bort sig. Det är fritt fram nu så att säga. Men besviken är jag då ändå...

Hur som helst så händer det annars inte så mkt. Jag och Matilda väntar spänt på att Johannas kisse ska ploppa ut några bebisar snart. Helst nu i denna stund! Men dom kommer väl när dom är redo och man kan ju hoppas att dom kommer då Johanna är redo:)

I helgen ska vi alla tre jobba, så då har vi tänkt sova hos Johanna för Frans och Linus jobbar och Palle ska till norge. Förhoppningsvis kan vi övertala M att vi ska ha the hills marathon. (Eller hur det nu stavas?) Linnea ville då vara med och om Sarah och Uffe inte skulle ut med husvagnen skulle hon också kanske komma. Vi ska även hinna med att packa upp lite lådor hos Johanna så att det blir gjort någon gång:)
I kväll ska jag se eclipse. För andra gången:)

Nu ska jag surra med mormor ett tag. Ha en bra dag i regnet!
Allmänt | |
Upp