Jag är bara så trött

I går natt spydde jag så sjukt mkt. I måndags lika så. Något är ju galet men jag kan inte förstå vad. Det kan ju som inte vara magsjuka, för jag mår inte dåligt alls. Just före jag ska spy, känner jag hur det typ hugger till i magen. Jag är trött hela tiden. Även om jag sover en hel natt utan att vakna och även långt in på dagen så är jag ändå super trött. Hade det inte vart för att det var så spännande i Greys igår hade jag inte ens kunnat hålla mig vaken. Det känns så surt, för då alla andra vill hitta på något har jag gått och lagt mig redan för att jag är helt utmattad. Ingen matlust har jag längre heller.

Nej nu ska jag gå och lägga mig i soffan och läsa min nya bok Den dubbla tystnaden. Skriven av Mari jungstedt. Läsvärda böcker kan jag lova.

Hej svejs!

Allmänt | |
Upp