21

Tack så mkt allihopa för alla grattis igår! :)

Igår steg jag upp rätt tidigt för att hinna baka och städa. Linus tog en sovmorgon och vaknade knappt då jag kutade omkring med damsugaren :)
Sen där vid tio klev han upp och hjälpte mig städa.
Efter ett tag for han ut en sväng och kom hem en halvtimma senare med en bukett rosor och ett jätte gullit armband. Snacka om att jag blev förvånad:) Men glad som tusan blev jag iaf!
Sen efter det kom nästan hela familjen och åt lite tårta. Då dom har farit så kom Dan och Nilla med en tårta och blommor och tur var väl att dom tog med sig en tårta för Sussi klämde ju typ i sig mer än halva av den vi hade gjort så det var bara en liten LITEN bit kvar av den.
Sen kom även Ruben så vi satt och pratade och fikade med dom ett tag sen for även dom.
Efter det åt vi middag och sen drog vi till Johanna och sov där för hon vågar ju inte sova själv:)
Nu ska jag strax klä mig och följa henne på västlunda vägen.
Tack för alla presenter! Dom var jätte fina!

Allmänt | |
Upp