bakis

Grattis till min bror som fyller år i dag!




Jag är bakis som ett svin idag.
Det bästa med heela helgen var att jag fick träffa min Emma som jag inte har sett på 100 år. Åh vad jag saknar dig då du är i storstan. Men nu har du ju fått en tandborste så nu blir det väl ännu mer sällan... Men jag är glad för din skull:)

I dag kommer mamma, mormor, sussi och johanna hem. ska bli spännande och se om dom ser ut som pepparkakor. Åh, det skulle inte sitta helt fel med en kaka nu alltså!
Sen får jag ju även återvända till mitt älskade arvidsjaur som jag bara älskar att hata. Ingen ironi här inte.

På tal om ingenting, gud vad mkt konstigt folk det var på lappis igår. Helkonstigt. Eller så var det för att jag var ganska dragen och såg i syne? Så kan det mkt väl ha vart...
Nu ska jag ta och bege mig till köket och hoppas att jag hittar godis!

Allmänt | |
Upp