Ångest

Åh vad jag får ångest då jag tänker på skolstarten på måndag. Eller ångest är väl egentligen inte rätt ordval. Men jag gruvar mig iaf....

Igår var vi ju på ikea och både jag och sussi var som småbarn på julafton:) Linus sprang runt som en yr höna och kampade i sängar och stolar mest hela tiden. :)
Iaf så fick vi då med oss en hel del grejer. Men då vi kom hem tyckte vi ändå att det var lite:)
Jag köpte mig även två par nya skor på skopunkten och även lite hundgrejer på djurmagasinet:)

Linus for å tränade nu så nu ska jag lägga mig och läsa min bok som jag också köpte igår.
Har bara hunnit några 100 sidor än, men det är svin bra! Första delen är typ en blandning mellan twilight och stolthet och fördom. Stolthet och fördom kan ju vara den bästa filmerna i världen så jag är helt inne i denna bok. Kostade dessutom bara 89kr:) Jag vet att jag är en nörd:p



Vi ses då vi ses!
Allmänt | |
Upp