Moster

Jag ska bli moster! Johanna och Palle ska skaffa en liten pytte bebis! :) Åh, det känns som att det är en evighet sen mamma berättade det för jag och Sussi men det är ändå inte så länge. :) Åh så glad jag är. Det är väl egentligen nu jag har börjat tro det då alla har fått veta.. Väldigt spännande är det då iaf!

Jag steg upp rätt tidigt i dag och gick ut på en promenad med Jonte. Vi hann inte gå direkt långt, då började det givetvis regna. Åh så less jag är det här sur vädret. Varför kan vi inte bara få avnjuta lite sol? Ska det vara så svårt?! Nåja, jag kan ju som ändå inte vara ute så mkt. Måste verkligen på allvar börja packa. Mamman till han som kommer och kollar på lägenheten ringde mig i fredags då vi var på ikea och sa att dom var nästan 100 på att dom skulle ha lägenheten även om dom inte hade sett den, och att dom eventuellt ville köpa hyllorna av mig om jag hde några, så att dom skulle slippa skruvhålen i väggarna..

Nu måste jag gå och packa....
Allmänt | |
#1 - - sara bakke:

Man få ta och gratulera :)

Upp