Slöa slöa söndag!

I dag har jag varit jätte trött hela långa dagen.. Och jag har inte ens vart i fyllan i helgen. Men uppenbarligen kan man känna sig sliten ändå.

Igår var jag hos Nina till sent in på natten för att jag hjälpte henne klart med tapetseringen. Det blev rätt bra med tanke på att ett hör var typ snett. Alltså rent väggen var sne, inte tapeten.. Det blir nog jätte bra bara listerna och möblerna kommer på plats.
Jag hade även en städar dag hemma hos mig igår. VIlket var väldigt behövligt kan jag ju säga. Jag tvättade och plockade undan allt skrot, så nu går det då leva här igen iaf:)
Jag insåg igår då jag inte rymde allt i torkskåpet att jag har förjävla mycket kläder. Och jag använder nog säkert inte ens hälften av det, men jag vill ändå inte kasta bort något. Det kan ju vara bra att ha! Mormor syndrom kallas det. :)

Till veckan blir det jobb som vanligt. Jobbar även helgen nästa vecka och det känns små surt men vad ska man göra. Hoppas bara att det inte är så stressigt.. Jag jobbar en delad tur på söndag så då hinner man ju sova lite under dagen;)

Linus kommer hem på Tisdag så det blir nog så att jag kommer att umgås en aning med han. Det känns skönt att vi kan umgås, för vi har roligt ihop:) Det är bara så synd att det alltid blir en massa skitsnack så fort folk ser oss tillsammans, men som mina kloka vänner sa, känns det som att folk orkar lägga ner energi på att prata om er så är dom säkert bara avundsjuka. Låt dom hålla på om det gör dom glada. Det får ju stå för dom. Och det håller jag med om... Haha, det blev många DOM men så kan det bli ibland..

Och SKOLAN närmar sig med stora steg. Får lite ångest då jag tänker på det. Men det ska samtidigt bli roligt. En gång i tiden älskade jag faktist skolan (tro det eller ej!) så jag tror att det ska gå bra. Jag hoppas då det iaf:)

Nu ska jag kasta mig i badet och läsa färdigt min bok.
Vi ses då vi ses!



Min lilla bebis då han var pytteliten:)



Sussis lilla bebis då han var pytteliten
Allmänt | |
Upp