Jag slutar snusa

Nu har jag bestämt mig för att sluta snusa. Och jag ska inte vara korkad och börja om med rökningen igen heller.
Men det ska nog gå bra...

Jag har hunnit vara sjuk och blivit frisk sen jag skrev något här sist så jag kände nu att det var på tiden att uppdatera lite så att mina trogna läsare som är in varje dag, ska få något nytt att läsa:)

Jag har börjat min praktik på ringelsta och det går kanon. Där ska jag även jobba i sommar. Det känns så skönt att redan nu veta vad man ska göra i sommar och kanske, men bara KANSKE, börjar jag plugga till hösten också:)
Mitt sociala liv står ganska stilla. på dagarna är jag som sagt p ringelsta och på kvällarna är jag mest ute oh motionerar:) Helgerna spenderas oftast i Moskosel, men det måste bli lite ändring på det nu framöver... Jag saknar ju min Silje så vi måste koka ihop något snart!

Idag ska jag följa Linus till stan och shoppa lite. Fan vi ska ju fara snart, så jag kanske ska hoppa i nå kläder och kanske dra en borste genom håret...

Så jag tackar väl för denna gång!
Allmänt | |
#1 - - emmaluu:

DU! Om typ 2 veckor åker jag hem till pappa och blir där typ en månad! Lycka till med att sluta snusa! :)

Upp