Pengar rullar in som det ska. Det går bra nu..

Jo pengarna rullar in men jag vet inte om det går bra för det. En del av mig är så super glad, lättad, lycklig, kär och galen men då den andra delen är något mörkare. Betydligt jobbigare. Och hemskt mycket tråkigare... Jag har Rebecca att tacka för att jag än inte har förlorat förståndet helt. Och även mina fina lärare som alltid kommer med kloka råd då dom behövs som mest. Även om man blir less på dom så är dom ändå väldigt förstående. Linus bidrar sjukt mycket till den bra delen. Massor faktiskt. Även om han är borta under veckorna. Men i morgon kommer han hem!
Även den här lilla kotten gör mig väldigt glad!
Iaf så har mitt och Linus paket kommit!!!!! Jag är så sugen på att se innehållet att jag håller på att dö!!!!! Jag blev lite förvånad över att han var så intresserad, men det var nog för att han hörde hur mkt Nina skröt:) Så TACK Nina! ;)

I dag har jag även börjat planera lite julklappar. Johanna och Sussi får mest nödvändiga saker. Och eftersom Johanna bara lär få bebis saker så bestämde jag mig för att hon ska få något till sig själv av mig. Som hon behöver och vill ha.
Sussi får som sagt något som är nödvändigt. :) Camilla tror jag att jag vet till och även till mamma. Då är det bara far, bror, och baby kvar. Och mammas och pappas respektive och mormor och morfar.. Å helvete, jag tycket ju inte att det var så många kvar men det var det visst....
Vad tusan ger man till dom på den manliga sidan? Nåja, det får så lov att lösa sig. Det måste det helt enkelt!

I morgon hoppas jag att Nina ska ha tid med mig så att vi kan skvallra lite. För jag har skvaller! Fast nu lät det som att det var jätte häftigt skvaller och det är det väl kanske inte. Inte direkt...

Nu ska jag fortsätta kolla efter julklappar.
Ha en trevlig kväll!
Allmänt | |
#1 - - Sussi:

jävla snusk ungar!! jag vet nog vad ni har beställt :p

Upp