En kuslig jävla natt

I natt har det spökat som aldrig förr hemma hos oss. Dörrar har öppnats och stängts, höga smällar från ingenstans och någon som har gått med väldigt tunga fötter och sist men inte minst så har någon stått och kollat på Jonte tills han blev vansinnig..
Jag tror att jag har väckt Linus 1000 gånger i natt för att jag har varit säker på att någon har varit i sovrummet. Han har väckt mig minst lika många gånger för att han också har märkt något.
05.00 gav jag upp. Hostan gav sig lika lite som spöket, så jag tände en lampa och tog mig en bok och läste i stället...
Det kanske är så aktivt hemma nu för att det är halloween tider. Vem vet?
Iaf så tänker jag trotsa min rädsla och sova i sovrummet i natt också. Men det lär jag nog säkert få göra själv för min andra hälft vågar nog inte det.
Hahaha, i natt då vi hörde hur det levde om i hallen så sa han att jag skulle gå och titta vad det var. Och då jag är på väg upp säger han; Tokfan, du kan ju inte gå och kolla fattar du väl!
Haha, han är för söt!
Nåja.. Nu har han farit på strongman och jag och hundarna ligger i soffan och myser. Inga kusligheter än så länge:)



Ha en bra dag!
Allmänt | |
Upp