Bebis på G.

I fredags fick hela världen veta att vi ska ha barn. Det känns så himla konstigt att folk faktiskt vet om det nu.
Som vi har väntat på att få säga det!
I morgon går jag in i vecka 11, så vi hade tänkt vänta ett tag till egentligen med att säga något, men eftersom så många redan visste och pratade om det så bestämde vi oss för att gå ut med det tidigare så att vi själva fick vara dom som berättade det.
 
Vi är gladare än någonsin! Trots illamående, humörsvängningar och tröttheten så känns det ändå helt fantastiskt!
Magen den växer så det knakar och jag har lite problem med att rymmas i mina byxor.
Johanna är helt övertygad om att det är två bebisar där inne, eftersom att det redan syns på mig. Men jag tror att det är en. Jag skyller på allt onyttigt jag trycker i mig!:p
 
Nu ska jag för andra gången i dag gå ut och skotta gården. Ha en bra söndag allihopa!
Hej svejs!
Allmänt | |
Upp