sovmorgon

I dag har vi sovmorgon så vi börjar där vid tio. Vi ska ha föreläsning hela dagen och det känns väldigt skönt måste jag säga. Hoppas bara han är bra så att det inte blir långtråkigt.
Idag kommer hjärtat hem och jag längtar. Han ville slå vad med mig igår om hur lång tid det skulle ta innan jag blev less på honom. Men jag ska vara snäll i veckan! :p Gud vad hemsk jag låter! Jag måste medge att jag är en hemsk flickvän. Det är ännu hemskare att bo med mig eftersom jag varken kan laga mat eller städa. Men jag försöker lära mig, haha:)
På fredag har Emma bestämt att vi ska hjälpa henne att flytta. Och på lördag ska jag och L på dop.
Sen så har vi hur mkt som helst i skolan så jag lär vara tvungen att isolera mig själv från omvärlden en vecka till.....

Nu ska jag gå och försöka få bort tjorven jag har baki skalle så att mina klasskamrater inte blir alltför rädda för mig!




Här är världens finaste pyttelilla Lilly!
Allmänt | |
Upp