En helt fantastisk helg

Torsdag kväll packade jag och Emma in oss i hennes fars bil och åkte till Umeå. Åh vad jag tycker om den staden alltså!
Vi såg lite tv sen somnade vi.
Fredagen klev vi upp tidigt, sen kastade vi oss ut på stan och spenderade väldigt mkt pengar. Jag köpte så himla mkt fint:) Men även till två av mina sytrar och till Linus såklart!
Sen drog vi och handlade lite mat och vin sen hem, laga middag (Emma stod för den biten såklart) och drack lite vin. 20.20 somnade jag :)
Lördagen gick vi en snabb sväng till på stan, men då handlade jag bara kläder till L, Emma sålde några böcker också. Sen på max för att äta och efter det packade vi in så mkt i bilen som rymdes och började resan hem i gen.
Väl hemma umgicks vi med våra andra superfina damer. Dom kan verkligen det där med att få en att skratta! Det är dom himla duktiga på:)

Idag hade vi en lektion, som bestod av att skriva prov. Som ändå gick ganska bra. Vissa frågor var som rena grekiskan för mig, men jag hoppas då innerligt att det gick vägen. I morgon väntas ytterligare ett prov. Dock med Hjördis, så jag ska nog inte förvänta mig att det kommer att gå lika bra där. Hon är en hård nöt att knäcka...

Nu är tvätten i gång, så nu ska jag dra dammsugaren och skurkäppen en sväng. Sen blir det pluggning för hela slanten!

Snart kommer Linus hem! Som jag längtar! :)

Allmänt | |
Upp