20120614

Förkylningen från helvetet!
Den har återvänt den jäveln! Denna gång var det Marcus den fan, som smittade mig. Eller Thea sa då iaf att jag skulle skylla på honom så detta jag gör!

Annars så rullar dagarna på som vanligt. På måndag börjar jag jobba. Jag längtar lite, trots att jag gruvar mig också. Jag var inte alls så sugen på att jobba midsommar, men måste man så måste man. Jag tycker att Linus gott kan roa sig utan mig en helg.. Och lite glad är jag att dom inte ska vara på sammhället, för då kan jag jobba utan att ha hjärtat i halsgropen.

Vi har dock än inte riktigt kommit igång som husägare. Linus tar trädgårdsarbetet på största allvar, så inne blir det inte så mkt häftigt gjort. Jag och min familj har doch hunnit måla väggarna uppför trappen och det blev superfint. Jag hade tänkt lägga upp nå kort, men jag är helt enkelt för lat för det.

Nu ska jag lägga mig och sen transformers.
Hoj!

Allmänt | |
Upp