Sur som en citron

Helgen har vart kanon! 80tals festen gick av stapeln i lördags och eftersom vi är vana damer gjorde vi det vi kan bäst. Vi flippade ur. Kanske en aning mkt hemma hos Emma. Vi drack sprit och tjuvrökte och fy fasen så kul det var! Thea är utan tvekan dans kungen och Emma ska få en strippstång någon gång:) Jag hade tänkt lägga upp några bilder men jag har inte tagit tummen ur än..............................
Lappis däremot sög som vanligt och våra gubbar spydde och small. En hemma och en på lappis. Den tredje fick sova på soffan. Men så får det också vara ibland:)

Igår var vi ute och körde skoter. Fy så skönt det är att bara fara ut och göra upp en eld och sitta och må.
Efter det for vi hem och sen såg vi en film och sen Big brother. Jag somnade hos D innan bb var slut så jag missade typ allt.

Nu har L farit och jobbat. Något senare for han i dag, trots att jag hade ställt klockan på 5. Så nu är jag sur som en citron. Men en vecka går fort.  

Jag ska försöka sova en stund, för jag har nämligen sportlov!!

Hej och hå!
Allmänt | |
Upp