En fundering

År 2011 var ett spännande år. Jag och Linus flyttade ihop, jag började plugga, jag hittade tillbaka till gamla vänner, jag och mina härliga tjejer hittade en ny hobby, (att dricka vin 7dagar i veckan) jag hittade ännu en vän, (Lord sinclar eller hur han nu stavar. Vi har för tillfället gjort slut..) utan att jag visste om det kunde jag få ett helt tjejgäng att helt plötsligt hata mig osv. Sen så kom 2012 med stora steg och jag sabbade mitt förhållande med min bästa vän, jag blev moster, vi köpte hus, insåg ett gäng viktiga saker tex att jag är inte lätt att leva med, jag är otroligt provocerande, jag har vänner som jag inte förtjänar, jag längtar efter barn (trots att jag har ett hjärta av sten!) och en hel del andra grejer. Men nu har jag kört fast nu då jag sitter här och rannsakar mig själv.. 
I dag då Nina var förbi så började vi prata om hennes o så himla spännande inlägg som hon skrev på sin blogg i september förra året. Vi båda har fortfarande inte förstått hur hennes inlägg kan ha gjort att flera av dom komentarer dessa anonyma personer skrev, riktades till mig. Jag kan inte anse att det jag skrev var varken idiotiskt eller provocerande, men likt förbannat så blev jag indragen i nästan allt. Jag stod för allt jag skrev. Det gör jag även nu och ändå så i slutändan, handlade det om mig. Kan nån vara vänlig och berätta för mig vad det kan bero på?!
Detta har förekommit förut också. Jag har levt som vilken annan människa som helst och ändå fått skit kastat åt mitt håll. Då jag definitivt inte har förtjänat det. Vad är det jag gör som får personer att agera som dom gör när det kommer till mig?  
Allmänt | |
Upp