Hem till gården

Hej!
Nu sitter jag i soffan och ser hem till gården. Ett av världens bästa program. :)
Bebis ligger och sover här bredvid mig och hoar till som en liten uggla då och då.
I natt har han bara vaknat två gånger för att äta. Men där vid 5 ville han bara ligga och sparka och vara vaken, så då gick Linus ner med han och slog igång en film så då somnade dom båda om och jag small direkt Linus stängde dörren till sovrummet. Skönt med sovmorgon!
Nu har jag städat hela huset och duschat och Linus har hunnit varit och besiktat bilen och är nu på soptippen. Det känns bra att man har fått tillbaka lite av orken så att man åtminstone kan städa undan här hemma. Det är så besvärligt då det är stökigt för man blir bara på dåligt humör.
Men nu är det fint i alla fall. :)

Nu ska jag skynda iväg och hänga upp tvätten sen ska vi fara på dollar och köpa ramar. Sen på änglafröjd och köpa lite grejer så jag kan göra lite olika dopkort. :)
Ha en fin fredag!


Allmänt | |
Upp