Gott nytt år!

God morgon!
Förkylningen är kvar fortfarande och jag är helt färdig i kroppen. Igår hade jag feber hela dagen och fy så tungt det är att vara sjuk och ta hand om bebisen, som är mer speedad än någonsin. Tur han är söt i alla fall:)
Idag åker Linus och Alfred till brännberg för att äta nyårsmiddag och jag och Jonte ska stanna hemma och äta micropizza framför tvn. Men det känns helt okej, för jag orkar verkligen inte med en massa ståhej idag. Även om jag har sovit sen sju igårkväll känns det som att jag har vakat i tre dygn typ. Jävla förkylning! Jag som trodde att jag skulle klara mig...

Det känns helt sjukt att det här året redan är slut. Förra nyårsafton så hade jag en liten kula på magen och hade ingen aning om hur det skulle bli då Alfred väl var ute. Nu ligger han här brevid och sover och jag kan inte föreställa mig livet utan honom. Han är den finaste lilla varelse som finns och inga ord i världen kan beskriva hur mycket jag älskar honom.
2014 kommer att bli ett kanon år det med. Ingen tvekan om den saken. Det kommer att hända en hel del trevligheter och med min fina familj vid min sida kan det inte bli annat än bra. Jag tror och hoppas att mina vänner känner detsamma som mig, då jag säger att vi alla har något alldeles extra att se fram emot ;)
Det här året har jag även fått äran att träffa nya vänner. Alla fina mammor som tillhör våran mammagrupp, dom är jag jätteglad att jag träffat. Vi har redan haft ett gäng roliga stunder och jag hoppas på många fler :)
Jag har även blivit moster TVÅ gånger. Till Harry och Astrid som är mer än perfekta.
Morfar hade rätt trots allt. Han sa förra julen att, den här julen skulle det vara fyra småbarn med och rätt hade han. Dock så trodde han att jag skulle få två så där blev det lite fel, men fyra barn var det med den här julen:)
Så ni förstår nog om jag säger att det här året har varit ett fantastiskt år.
Nu ska jag mysa med bebisen en stund. Sen måste jag ut med hunden en sväng.
Hoppas eran dag blir fantastisk. ♡
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Gott nytt år på dig och krya på dig!!! ❤️

#2 - - Thea :

Glömde skriva mitt namn. :P

Upp