trött!

nu var denna jobbardag över. i morse innan jag for på jobbet så pratade jag med Linus. då skulle han gå och lägga sig och jag hade inte ens börjat. jag kan säga att det känns lagomt surt att veta att han får gå och lägga sig, och jag måste fara och slita på jobbet en hel dag! surt sa räven!
men idag har det ändå gått bra. trots att vi går en kort då babban är sjuk och hemma. i morrn är sista dagen på ett ganska bra tag. eller tills vecka 11 rättare sagt. det ska bli skönt att få vara ledig ett tag. då hinner jag dola på med allt som är ogjort hemma.
i helgen kommer Linus pappa och farbror och ska hjälpa Linus bygga nere i källaren. det ska bli kul att få se resultatet.
nu ska jag ställa mig i duschen och sen göra mig nå käk.
vi ses!
| |
#1 - - Sara Bakke:

vad ni är duktiga som håller på med allting! :)

Upp