Tisdag.

Hej allihopen!

Idag har vi varit effektiva. Både jag och pappan i huset. Medans jag har städat sovrummet och toan uppe, har Linus skrapat lite på huset. Han är så duktig. Att vi ens har kunnat andas i sovrummet fattar inte jag. Så jäkla mycket damm det var där inne alltså.
Lilleman har suttit i sin babysitter och slumrat till lite nu och då.
I natt har han ändå sovit rätt så bra. Var tredje timma har han vaknat ungefär och ska äta. Men han har somnat om rätt snabbt och det har även jag lyckats med för en gångs skull. Linus har sovit som en stock hela natten. Så när han kommer från gymmet ska jag gå och vila en stund för nu börjar mina krafter ta slut och svanskotan vräker som aldrig förr.


På tal om något helt annat så måste jag köpa mig en ny telefon. Jag får inte alla sms som skickas till mig och en del sms som jag skickar, blir aldrig skickade. Facebook funkar inte heller som det ska. Ibland får jag inte mina meddelanden och jag kan inte se alla status uppdateringar. Hur störande som helst!...

Nu vaknar bebisen så nu har jag inte tid mer.
Ha en fin tisdag!
Allmänt | |
#1 - - Nina:

Ha har försökt få tag på dig raring... Massor av gånger! <3

Upp