Hej fredag!

God morgon!
Inatt har jag vaknat en milijon gånger för att det dels har vart för varmt i sovrummet också har ju mina tusen toabesök gjort att det här varit en utmaning att kunna sova. När jag då har försökt somna om har jag i stället börjat fundera över allt som kommer att hända sen. Då jag inte längre har min mage, utan då jag faktiskt har min bebis. Även förlossningen har börjat kännas lite mer skrämmande än tidigare.. Detta gör att jag inte riktigt är så somna och sova så där tungt som jag brukar kunna. Jag vet att jag inte ska oroa mig men det är helt galet hur många tankar som ryms i mitt huvud just då jag ska sova. Jag skulle ha skrivit ner allt. Kanske hade det gått lättare då... Nåja..
Igår fyllde Linus år. 25jäkla år! Shit så gammal han är;)
Åsså frågade jag om vi skulle ha förlovat oss och lyckligtvis så sa han ja! Så till vecka ska vi in och beställa oss några ringar.
Himla trevlig torsdag! :)
Nu ska jag gå och göra mig nå frukost. Ha en bra dag!


| |
Upp