Grattis!

Grattis på födelsedagen lillasyster! ♡

Hej på er!
Operationen gick bra igår och läkaren var nöjd med resultatet så jag hoppas att jag med ska vara det. Dock så är det lite jobbigt att ha så här ont igen då man just hade läkt typ. Men det var ju tvunget att göras så...
Gud så jobbigt det var att vakna upp efter att ha blivit sövd. Fy så illa jag mådde. Jag vart rent tvungen att gå ut bakom willys oh spy. Givetvis kom det ut en kvinna just då...

Jag köpte några presenter till johanna igår också så nu är det med bortgjort. Hon fyller ju år den 5/11 :)

Linus for och jobbade igår så det är bara jag och Alfi hemma. Han sitter just nu och skriker till Steffo på nyhetsmorgon, i babysittern den lillchefen :)
Nej, nu är det bara dra på sig nå kläder och starta den här dagen.
Ha en fin dag hörrni♡
Allmänt | |
Upp