Då man var liten

God morgon! Alfred har somnat om men det kunde inte jag göra, så jag har suttit och betalat resten av alla räkningar.
Jag minns då jag var liten, då önskade jag jämt att jag också skulle få post. Jag tror rent att jag önskade att jag skulle få räkningar, och nu önskar man att räkningarna ska försvinna.
Igår målade vi bordet en vända, satte upp fågelmats husen och hämtade stolarna och lämnade några andra. Idag måste jag köpa mer färg och förhoppningsvis behöver jag bara måla bordet en sista gång. Typiskt att inte färgen räckte!
Snart är alla mina projekt klara och då får det vara nog med det. Jag måste ta en låååång paus från målandet känner jag. Nu vaknar bebisen. Ha en fin måndag♡
Allmänt | |
#1 - - camilla:

Jag önskade också att jag skulle få post men jag tror inte att jag önskade räkningar :)

Upp