Halleluja!

Det verkar som att det här helvetet kan vara på väg att dra vidare. Ingen av oss har spytt sen igår och både jag och bebben mår lite bättre. Peppar peppar!
Tur ändå att linus kom i går så jag har fått sova lite. GUD vad det behövdes!
Idag har vi bara legat och sett film och myst. Det är precis vad både jag och bebben behöver. Och Linus med för den delen. Man blir verkligen hekt DÖD av att vara magsjuk. Jag kan inte ens i närheten förstå hur jobbig det måste ha vart för lillefot att ha spytt i sex dagar. Oj vad det ska ömma i hans lilla pyttemage. ♥
Nu vet jag ju ändå att jag klarar av att ta hand om oss båda då båda är sjuka. Men jag hoppas att vi slipper vara med om det igen. Nu ska vi hålla oss borta från alla som är sjuka så att Alfred får vara frisk ett tag.
I dag såg jag även i hans mun att en liten tand är påväg upp. Han växer för fort min bebis. Nu är han snart en stor kille och kommer inte att vilja kramas med sin mamma längre. Det skär lite i hjärtat då jag tänker på det.
Nu ska vi slå på en till film och bara vara.
Sköt om er! ♥
Allmänt | |
Upp