Torsdag

God morgon!
Äntligen torsdag och i natt kommer äntligen linus. ♡

Vi har sovit kanonbra inatt. Alfred har vaknat en gång och ätit och är det så här varje natt, så kan jag absolut leva med det :)
Vi har hunnit käka frukost och vara ut med jycken. Nu ser vi sommarlovs morgon och leker lite på golvet. Alfred springer omkring med två slevar och skriker. Han är nästan mest vild på morgonen, såklart, det är då jag är som tröttast :) Men det går ändå bra, för han roar sig ganska mycket själv nu. Då hinner jag blogga, kolla min mail och planera vad vi ska käka till lunch & middag :) Man hinner ändå med ganska mycket bara han leker själv en stund :)

I kväll ska jag på middag hos Elin och Robin. Det ska bli skoj. Alfred åker till brännberg och ska få busa med farmor och farfar. Skönt med en paus!

Nu börjar han kräva min uppmärksamhet. Ha en bra dag!


Allmänt | |
Upp