Ugglor

Hej!
Vi har varit hemma hela dagen och bara myst, busat, lekt & pysslat. Då Alfred sov på förmiddagen målade jag lite ugglor på stenarna som jag grundmålade igår kväll. Så här blev dom




Dom övre är ganska små och den nedre är ganska mycket större. Jag har gjort två små till som jag ska ha i köket. Dom andra ska sitta i en kruka på bron. :)
Åh vad jag älskar att pyssla! Det är så rogivande!
Sen har jag även börjat sy på mitt nästa projekt. Men jag måste köpa en annan tråd i morgon innan jag kan fortsätta. Ni får se bild på det sen då det är klart. :)

Nu ska sussi snart fara och vi ska gå och lägga oss. Det är ju en dag i morgon också. Och då kommer Linus hem!! ♥
Alfred åker till hans farmor i morgon eftermiddag och ska stanna där till fredag eftermiddag. Då ska jag och Linus passa på att sova och sätta upp lite lister, klippa gräset, städa, köra bort skrot osv..

Hoppas ni har haft en fin dag!
Sov gott.
Allmänt | |
Upp