Glömt bort.

Hej där!
Vi har varit med Sussi nästan hela dagen. Det är konstigt egentligen att jag som hade glömt bort hur roligt vi har med varandra. Vi pratar om allt mellan himmel och jord och tiden springer verkligen iväg då vi surrar på som två galna hönor :)

Mormor, sussi, Astrid &Jens har just farit så nu sitter jag och Alfred och kollar på tvn. Det finns jäklat ingenting att se i kväll. Så jag tror att vi ska slå igång byggare bob eller Dora, så att vi kan ha nått att se på innan lillkarln ska sova. Fast egentligen borde han somna när som helst. Han har inte sovit så mycket i dag, så få se hur han sover i natt.

I morgon är det bara en dag tills pappan kommer hem. Ååååj vad jag längtar!! Jag saknar att kramas med honom om nätterna. Sängen blir så stor utan han. Trots att Jonte tar upp en nog så stor plats.

Trots att vi har varit på språng, större delen av dagen, så har jag ändå diskat undan nästan all disk och plockat ihop här hemma. Det har verkligen sett ut som ett bombnedslag. Sussi hjälpte mig också så det gick ganska snabbt. Tack för det!

Nu börjar Alfred vara sömnig så nu ska jag försöka få honom att somna.
Sov gott hörrni!
Allmänt | |
Upp