Ovanligt pigg

God morgon på er!
Vi såg sommarkrysset igår kväll, sen gick vi och la oss. Alfred somnade direkt jag la ner honom i sängen. Han har inte vaknat en endaste gång i natt. Vi gjorde morgon kl 07.00 och jag var ovanligt pigg då jag vaknade. Skönt!

På en stund ska jag gå ut med jycken sen ska bebis äta frukost. Sen vet jag inte vad vi skulle ha hittat på. Det är ju super fint väder i dag så vi ska nog vara ute i alla fall. :) Skönt med sol och värme för en gångs skull. Nu är ju klockan inte så mycket, så det kan ju ändras. Men jag hoppas inte det! För vi vill vara ute!

Pappan tog sig fram helskinnad och det var då tur! Nu är det inte länge kvar innan han kommer hem igen. Men då på tisdag kväll åker jag och Nilla till Sara i Piteå och ska sova där. Vi är nog inte hemma förrän onsdag kväll någon gång, då vi ska på äventyr hela onsdagen :) Men då jag kommer tillbaka ska jag och mina killar bara mysa och ha det bra. Det är en rolig vecka nästa vecka. Mycket att se fram emot :)

Nu vill Jontehunden gå ut. Bäst att lyda.
Ha en fin söndag!
Allmänt | |
Upp