Man blir så trött...

...av att vara ute. Det är så härligt då det är så fint väder och varmt i luften, men det tar på krafterna. Alfred är lika slö som mig. Han sitter på golvet och ser Dora utforskaren på datorn. Pillar lite halvhjärtat på nån leksak och sen bara myser i täcket.

Vi har varit i marklundsparken i flera timmar. Bara fikat och surrat om allt och ingenting. Det är så lättsamt att umgås med Janina och Amanda. Dom är som så mysiga på nått vis :) Så det måste vi göra om!

Då vi kom hem, hann jag med nöd och näppe rädda mig själv från ett bajskalas. Jag såg att ungen började trycka på så jag rusade iväg med honom på toan och satte ner honom på lillringen och hade jag vart en sekund segare så hade han hunnit spränga blöjan! Jäklar vad han sket!! Jag kanske inte skulle ha gett han chokladpuddig! :D Hehe nåja, då vet jag det till nästa gång :p

Nu ska vi fortsätta slappa innan vi ska sätta igång med städningen. I morgon åker vi till mamma, och då känns det som skönt att ha stökat bort här hemma så att man slipper komma hem till ett bombnedslag. Packa måste jag också göra! Och tvätta...

Hoppas ni har haft en fin dag! ♡
Allmänt | |
Upp