Trötttrötttrött!

God morgon. 
Jag är så trött i dag. Alltså trött på en helt ny nivå. Har jag inte vaknat av att Alfred har försökt hoppa ur sängen, så har jag vaknat av stormen där ute. Jäklar vad det blåser! 

Medans jag är på körskolan i dag, ska Linus och Alfred hämta Alfreds nya säng. Då är det bara det stora problemet kvar. Att få ungen att ligga kvar i sängen. Men det kommer väl kanske... Förhoppningsvis. 

Linus semester blir kanske inte så lång som vi hade hoppats att den skulle bli. Det ser ut som att han bara blir hemma i två veckor till, då hans chef ville att han eller ruben skulle börja v 46 i stället för v48. Och Ruben ville inte, så det blir nog Linus som får göra det. Känns ju lite surt, då han bara har varit hemma på helgerna hela sommaren. 
Dessutom har vi en massa saker som ska göras innan all den tunga snön kommer, så det hade ju varit bra om han kunde vara hemma som det var tänkt. Vi får se hur det blir och göra det bästa av situationen. 

Jag och Alfred sitter och ser stadens hjältar. Han är helt inne i programmet och det är bra, för jag har ingen energi till att busa och leka just nu. Huvudvärken har också kommit krypandes.

Ha en fin dag!
| |
Upp