Måndag

Hej på er!
Kl 07.00 var det morgon för mig och unge herr vikberg.
Han var så söt då han stod där i sin säng och bara tittade på mig då jag kom in i hans rum. Sen började han skratta som en galning, och när jag kom ner och såg mig själv i spegeln så förstår jag om han först blev lite chockad och sen dog i skratt. Jag reagerade ungefär samma. Jag såg ut som att jag hade fått en elstöt och inte fått sova nått på 20år. Jätte söt med andra ord!

Jag håller på att försöka packa Alfreds grejer som han ska ha med sig till farmor. Han ska vara där i några dagar, så det blir ju endel grejer som behövs. Trots att han är så liten. Men det viktigaste har jag nog fått med i alla fall.

Nu kommer Johanna strax. Vi ska på apoteket en sväng (jag måste köpa hostmedicin och näsprey) DET MÅSTE JAG KOMMA IHÅG! Annars övelerver jag inte en dag till...

Linus ligger uppe och sover än. Han drar på en nattjobbvecka i dag. Men som det ser ut nu är det bara två veckor kvar, sen ska han vara ledig ett tag. Det ska bli skönt!
Nu måste jag klä barnet. Hej så länge!
Allmänt | |
Upp