Mitt 2015

Gjorde du nått som du aldrig gjort förut?
- Jag gifte mig,
- Jag utbildade mig till flygplatskontrollant,
- Jag åkte till Mallorca,
- Jag provade på att jobba heltid och samtidigt vara ensam varannan vecka. (hatten av till alla er som klarar det!)
 
Genomdrev du någon stor förändring?
- Vi skolade in Alfred på dagis & jag började jobba
 
Vilket datum från 2015 kommer du aldrig att glömma?
- Den 25/7- då vi gifte oss.
- Den 4/7- möhippan.
- Den 5/7- dagen efter möhippan då jag tog rekord i att vara bakis. HERREGUD!
 
Vilka länder besökte du?
- Tyskland
- Spanien- mallorca 
 
Bästa köpet?
- Morris!
- Barnvagnen. 
 
Gjorde någon dig riktigt glad?
- Både Alfred och Linus. Såklart en massa andra människor också! Ingen nämnd ingen glömd!
 
Saknar du något 2015 som du vill ha 2016?
- Lillasyster i magen
- Jonte. Han kommer jag alltid att sakna!
 
Vad önskar du att du gjort mer detta året?
- Stått upp för mig själv, när människor har försökt styra över mig, göra mig ledsen eller förbannad.
- T.R.Ä.N.A.T
 
Vad önskar du att du har gjort mindre?
- Stressat.
 
Favorit program på tvn?
- Idol!
 
Största musikaliska upptäckten?
- JUSTIN BIEBER!
Okej, ni får lov att skratta och tycka att jag är den lökigaste människan i världen, MEN HALLÅ! När blev han så här bra?!
Jag ÄLSKAR "love yourself"
 
Vad är din största framgång under 2015?
- Det var nog att gifta sig. Jag har nått många "mål" det här året, men att gifta sig var det bästa. Och att bli gravid igen.
 
Har du varit gladare/ledsnare detta året jämfört med andra år?
- Nja det vet jag inte. Kanske gladare i så fall. Fast jag kan nog ha gråtit mer det här året ändå. 
 
Vad spenderade du mest pengar på 2015?
- Barnvagnen (den sparade jag ihop till HELT SJÄLV)
- Mallisresan (den betalades för våra gemensamma sparpengar.)
 
Vilken är din största insikt 2015?
- Att människor inte förändras för att jag vill det. Det kan dom bara göra om dom vill det själva.
 
Vad är du peppad för inför 2016?
- Att föda barn!
- Att få se relationen mellan våra 2 barn växa fram.
 
Allmänt | |
Upp