En jobbig vecka

Jag har rent glömt bort att blogga. Det är ett under att jag inte glömmer Alfred på Ica, jag har det sämsta minnet man kan ha.

Den här veckan har varit en riktigt jobbig vecka. Jag har saknat Linus så mycket och det är väl det som har varit värst. En annan sak som är jobbig är när vädret slår om hela tiden och skiftar mellan varmt och kallt och blåsten på det, det gör att jag får ont i hela kroppen. Varenda led blir helt stel och värker och det gör ont. Igår kunde jag till exempel inte böja överdelen av högra ringfingret och vänstra handleden gjorde ont att bara titta på.. 
Det i sin tur gör att jag blir på dåligt humör och får pisskasst tålamod. Alla strider med Alfred blir dubbelt så jobbiga och i bland vill jag bara sätta mig ner och gråta för jag känner mig helt jävla slut. 
Varje dag den här veckan har jag längtat tills jag får gå och lägga mig. Oavsett om jag har haft saker för mig hela dagarna. Jag hatar att känna så. 

Tur att det är söndag i dag och att Linus kommer hem i morgon. 
| |
Upp