En miljon tack!

Det är inte så svårt att vara lycklig i dag. Jag menar jag gifte mig i går! Med min bästa vän och mitt livs största kärlek. Det är inte så lätt att beskriva hur det känns, men på ett ungefär som att man äntligen har kommit i mål. Efter all stress som har varit så känns det äntligen som att det var värt det och att det faktiskt blev jävligt bra trots att det inte blev exakt som vi tänkt oss. Äntligen står vi här på andra sidan som gifta!



Sen vill jag säga tusen tusen tusen tack till alla er som har varit med och slitit som djur för att få detta plåtskjulet att bli helt magiskt & mysigt. Ni är så fina varenda en men speciellt vill både jag och Linus tacka Marcus, Janina, Josef, Johanna & Robin. Ni har gjort det möjligt för oss att ha festen och middagen precis där vi ville ja den! Tusen tack till er! ❤

Tusen tusen tusen tack till er andra som bidragit med hjälp på andra sätt och vis också. Utan er har vi varken haft bakverk, mat, pynt, eller nått annat för den delen. Ni är också guld värda! ❤

Och till sist, tack till alla er som kom igår! Ni hjälpte till att göra dagen helt oförglömlig på många sätt. ❤



| |
#1 - - janina :

Såklart!❤ Bara kul att få hjälpa till! Tack själva för igår, ni var så fina så ❤

Svar:
Emmelie

Upp