Bra söndag! Och grattis Linus! ❤

Vilken bra söndag det här har varit! 
Efter att vi hade vilat så hoppade vi på cykeln och cyklade till Johanna. Där grillade vi och efter det har vi varit ute hela eftermiddagen. Hur skönt som helst! 
Vi har hoppat studsmatta och busat i massor. Det lär inte vara svårt för någon av oss att somna i kväll! :) 

Alfred och Lilly hade en mysstund i hallen innan vi gick ut. Dom var så himla söta där dom stod och kramades! Det var faktiskt Alfred som ville kramas den här gången :)

Nu ligger vi och ser gladiatorerna. Alfred är på väg att somna och jag med.. Sov gott! 

En miljon Grattis till min bästa vän, bättre hälft, stora kärleken i mitt liv och bästa pappan i världen som fyller år i dag. När du kommer hem ska du få 1000 pussar! Vi älskar dig så mycket! ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
| |
#1 - - Matilda :

Visst fasen är de väl lördag idag Emmelie ;)

Svar: Haha ja du ser där! helt senil har jag blivit!! tur att jag grattade Linus på rätt dag i alla fall :p
Emmelie

Upp