Helt fantastisk!

Alfred klarade sin första "långvecka" på föris galant! Han är så fantastisk! Det har varit tufft att stiga upp vid 06.00 varje dag, men det har gått bra ändå. På kvällarna har vi varit mer döda än levande så då har vi lagt oss kl 19.00 för att ens orka stiga upp.. Men nu är första veckan gjord, så nu vet vi att vi klarar oss! 

Det har varit roligt att jobba också! Gud vad vi får skratta om dagarna och det gör ju jobbet mycket roligare! 
Till veckan väntar många tidiga mornar (04.45 börjar jag då) och fler timmar i kontrollen innan jag får stå själv. Dock blir det bara dom tiderna då linus är hemma. Det ska ändå bli skönt att sluta tidigare till veckan så att vi hinner umgås och få nått gjort här hemma. 

Nu ska jag lägga mig brev min snarkande Alfred och vila en stund. Hoppas ni får en fin lördag! 

jag fick världens finaste morsdags present av Alfred igår. Han fick öppna paketet för han kunde verkligen inte hålla sig. Snacka om att jag blev stolt då jag såg den lilla tygväskan med hans små handavtryck på. Åh min fina lilla föriskille! ❤
| |
#1 - - Anonym:

Vad använder du för app för att göra collage?

Svar: insta collage heter den :)
Emmelie

Upp