Inga konstigheter

Det är typiskt mig att skriva fel dag i gårdagens inlägg. Jag har blivit senil för tusan! Så att skriva fel dag är inga konstigheter för mig :) 

Alfred har vaknat en miljon gånger i natt och varit jätte ledsen. Tårarna har bara sprutat, och så brukar det inte vara. Förut har han kunnat vakna och gnälla lite, men inatt har han rent gråtit hysteriskt och varit panikslagen. Han hade nog mardrömmar eller så är det någon typ av sjukdom runt hörnet. Oftast innan en förkylning eller magsjuka, så sover han oroligt... Vi får väl se.

I dag ska jag städa här hemma. Är solen framme ska vi gå ut och kratta hade jag tänkt. 

Det är ju morsdag i dag (Grattis lilla mamma!), men min mamma ska vi fira en annan dag som passar bättre för alla. Några jobbar och några hade fullt upp så vi tar kalasandet en annan dag till veckan i stället :) 

Hoppas ni mammor där ute får en fin dag! ❤

Nu måste vi stiga upp!
| |
Upp