Det är jobbigt...

Det är jobbigt att hålla humöret uppe i dag. Det lär väl kännas på samma sätt fram tills på tisdag. Är det bra nyheter vi får, blir vi lyckligast i världen men går det åt andra hållet så får vi helt enkelt ta det därifrån. Nått annat går ju inte att göra. Jag önskar att det fanns en snabbspolningsknapp här någerst, så att det blev tisdag i morgon. Att vänta är jobbigt. Sjukt jobbigt faktiskt
Det är tur att den bästa lilla mannen i världen finns här hos oss. Utan honom hade jag nog grävt ner mig I en grop. 

I stället för att gå ut på samhället och kolla i affärer i kväll, så stannar vi hemma och myser. 
Det känns helt okej det med! 

Dom här köpte jag igår. Alltså så himla små och snuttiga. Det är det första vi har köpt till våran tjej men knappast det sista :) 
| |
#1 - - Matilda:

Fy vad jag lider med er. Fullt förståeligt att de är svårt att hålla humöret uppe! Hoppas innerligt att de är bra nyheter ni får på tisdag. Vi finns här oavsett vad, bara så ni vet ♥

Svar: Åh ❤
Emmelie

#2 - - Thea :

Tänker på er var eviga dag. 💕 Man behöver inte alltid vara på topp och hålla humöret uppe och Sånhär gånger är det faktiskt helt okej. Vi finns här för er oavsett vad det än är och hoppas sjävklart på goda nyheter på tisdag. Skickar väldigt många styrke kramar till er.

Svar:
Emmelie

#3 - - Thea :

Tänker på er var eviga dag. 💕 Man behöver inte alltid vara på topp och hålla humöret uppe och Sånhär gånger är det faktiskt helt okej. Vi finns här för er oavsett vad det än är och hoppas sjävklart på goda nyheter på tisdag. Skickar väldigt många styrke kramar till er.

Svar:
Emmelie

Upp