2016

Snart har 2016 passerat kan ni fatta? Hur kan tiden gå så här fort egentligen? 

I april blev jag 2 barnsmamma, Estelle kom till oss. 
Livet känns ganska komplett och jag känner mig tillfreds med tillvaron. Det är härligt att känna så här. 
Jag känner mig otroligt tacksam och jag blir varm i hjärtat när jag tänker tillbaka på året. Jag hoppas att 2017 blir lika bra. 

Det bästa detta året: 
Då måste jag ju säga när Estelle föddes. Det var ett sånt häftigt ögonblick som jag ofta tänker tillbaka på. 

Det sämsta detta året:
När Morris blev sjuk och fick åka till himlen. Gud så jobbigt det var.. 

Vad har jag lärt mig i år?:
Jag har lärt mig mycket om mig själv. Till exempel att jag klarar av mer än vad jag tror, inte bara när jag är absolut tvungen. Jag har lärt mig att en trotsig 3åring är något av en utmaning. Kanske största utmaningen i mitt liv. Hittills. 
Jag har lärt mig att lita på min egen magkänsla då det kommer till mina barn. Jag känner dom utan och innan och jag är den bästa mamman för just dom. 

Vad har jag skrattat mest åt detta året?:
Hm, kanske till Alfreds alla uttryck. Han kan få vem som helst att vrida sig av skratt. 

Ångrar jag något från i år?:
Nej det tror jag inte. Inte vad jag kan komma på. 

Mål för 2017:
Spara mer pengar
Äta mer grönsaker  
Få bättre kondition  
Rätt lätta mål att hålla tycker jag. Vi får se om jag är så hålla nått av dom :)


Allmänt | |
Upp