33 grader varmt

Vi har varit på badhuset en sväng i dag. 
Det var 33 grader varmt i vattnet och det var riktigt härligt. Alfred älskar verkligen badet. Han blev så tjurig när vi skulle stiga upp men mjuknade lite när han fattade att vi skulle duscha en stund :) 
Hur länge får man bada när man är gravid egentligen? Jag har för mig att man inte ska bada på slutet, men jag vet inte exakt när man måste sluta.  

Alfred var helt färdig när han kom hem, så han har redan somnat. 
Nu ska jag och L se farmen. 
Sov gott hörrni! 
| |
#1 - - Matilda:

Är de bara inte om vattnet gått som man inte får bada? Annars är de väl frittfram som jag fattat de, men jag kan ju ha fel 😁

Svar: jag har ingen aning! 😁
Emmelie

#2 - - Thea :

Jag badade ju jämt typ 3 veckor innan Elisabeth kom så nog tror jag det är fritt fram. 😄

Svar: jamen är det inte nått speciellt med just klor? 😯
Emmelie

Upp