Överjävlig

I dag har det varit en överjävlig dag. På alla sätt och vis. Jag vaknade helt slut, så bara där sattes ribban för hur dagen skulle bli. 
Jag har haft så otroligt mycket vätska i vaderna, fötterna och händerna så det har känts som att jag ska explodera vilken sekund som helst. 
Jag har känt mig allmänt nere hela dagen och jag är inte van att känna så här.  

Linus och Alfred har varit flitiga i dag i alla fall. Dom har hackat bort en massa is från uppfarten, städat bilen och satt fast basen till babyskyddet. Alfred har varit flitig och skottat bort snö med sin lilla traktor. Utan mina killar hade jag blivit galen! 

Den lilla mannen bestämde att vi skulle ut på en prommis med vagnen. Bästa Alfred!  ❤ 

I morgon ska jag till bm. Vi får se vad hon säger och tycker. 
| |
#1 - - Sandra N:

Hoppas resterande dagar innan bebisen kommer känns bättre. Aldrig roligt att gå runt och känns sig trött, hängig och nedstämd..

Svar: Den här vänta är så himla dryg! när man gått över 7 dagar börjar man känna sig lite galen. Det gjorde jag sist i alla fall 😧 hoppas du slipper gå över!
Emmelie

Upp